vrijdag 12 september 2014

We zijn er klaar voor! Beauty Salon Dimensions 2014















Maanden van voorbereiding gingen er aan vooraf maar morgen is het zover: Beauty Salon Dimensions 2014. Mey en ik staan weer vol trots klaar bij de ingang van de stand om je te begroeten en welkom te heten.

Afgelopen maanden zijn we druk bezig geweest met alle voorbereidingen en met het maken van o.a. de beursmailing en het magazine. Ik heb weer veel tijd gestoken in het ontwikkelen van nieuwe producten dus ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden. Zelf vind ik de Glitter Spray helemaal te gek. Met deze spray geef je iedere  kleur een extreem holografisch glittereffect. En heb je de nieuwe trendkleuren al gezien?

Dinsdag is het opbouwen van de stand begonnen, een enorme klus: 276 m2 vloer, meer dan 250 m2 muur om te schilderen, honderden meters elektriciteitskabel, tientallen lampen om op te hangen, een compleet computer netwerk zodat de kassa’s kunnen werken.

Gister zijn we met z’n allen naar de beurs gegaan om de stand in te richten. Alles moet perfect staan zodat iedereen overal makkelijk bij kan en om een goede doorstroming te garanderen. De vloeren zijn gezogen, posters zijn opgehangen en alles voor de Workshop Alley is klaargezet.

Het thema van de workshop Alley is dit keer: “hoe kan ik meer halen uit mijn salon”. Je kan 4 verschillende workshops volgen. In de eerste workshop, die start om 13:00 uur, vertellen Aukje en ik je alles over onze nieuwe producten.

Vandaag zijn Mey en ik nog met een paar mensen teruggegaan om de laatste puntjes op de “i” te zetten. Een laatste controle of alles klaar staat, van een afstandje kijken of we niets over het hoofd hebben gezien. Ik heb zo meteen nog een afspraak bij de kapper en ga ik  vroeg naar bed, want 3 dagen beurs zijn heel gezellig maar ook vermoeiend!

Morgenochtend gaat om 07.00 uur gaat de wekker en ik hoop dat ik jullie allemaal weer mag begroeten zien op stand E142, hal 1. Tot Morgen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten